Holmsund i Sundsvall och Birstahov!

publicerat i
Helgen var inget annat än awesome! Dock inleddes resan med en del strul eftersom bussmannen här i Umeå var trögare än trögast, tvingade oss att betala mer än vad vi egentligen behövde och orsakade nästan att vi missade bussen. När vi väl kom fram la sig dock gymnastikfriden och stämningen återgick till toppen...

Tjejorna som är mina små hjärtan körde dubblar, sträckt helskruv, saltso helskruv, tzuka förövningar, en massa handvolt frivolter osv. Så himla duktiga de var och nästan inga tårar. Bara svett och ren viljestyrka! Jag gillare...

Vi såg mello på lördagskvällen och vi blev förmodligen lika chockade som resten av det svenska folket då Björn Ranelid klev upp på scen. Han var då bannemig inget mirakel tyckte vi!

Nu vill jag bara säga kämpa på babes, snart kommer allt att lossna och då ni! Jag är så stolt över er...



Nu blir det skola för hela slanten och ikväll ska jag träna ett gäng fotbollskillar. Lite nervös måste jag erkänna! Hadé!

                                                                                                                                                                            MRAJ

Kommentera inlägget här :