Solgudinnan rapporterar.

publicerat i
Jag har inte haft tid. Jag är ledsen men jag prioriterar solen över bloggandet, eller egentligen över det mesta. Sol är härligt och brun blir man. Jag gillaré, hursom så leker livet. I am a hardworking woman och när jag slutat min arbetsdag som äger rum mellan 06.00-15.00 vareviga dag (förutom lördag och söndag såklart) så solar jag om det finns möjlighet till det. Så ser livet ut för mig just nu. Har även funnit en fantastisk aktivitet att sysselsätta mig med. Korsord! Det är grejen, jag är typ sämst men vad gör det när allt kommer omkring.

Utöver solandet, jobbandet och korsordslösandet så har jag myst med min man, fått en ny telefon (av just min man, grattis till mig), umgåtts med fantastiska människor, hängt lite på stugan, åkt lite båt, fiskat bekantat mig en hel del med umeås nattliv och de människor som härjar där och sprungit runt inne i skogen där just springandet gör sig som bäst. Nu har jag säkert glömt en hel del, men det gör inge. Jag är glad och litegranna, innerst inne så gruvar jag för skolstart, ansvar och tunga böcker. Jag vill att denna sommar ska vara för evigt, för det är ju som himla trevligt dedär att bara vara! Se bara.. 



 

Ta hand om er ute i solen för annars kan man bränna sig och det finns väl ingen som vill det, nenene. Kom ihåg, lagom är bäst och det gäller överallt, jämt och ständigt..

                                                                                                                                                        MRAJ

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alice:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

Kommentera inlägget här :