Mellandagsrean!

publicerat i
Haaaleu! Min dag har varit fantastisk, började med att kliva upp och for ut och sprang med min hund och sedan for jag och solade. Klockan var nu cirkus tretton och då ringde jag till min kära FannyF, väckte upp henne och drog med mig henne till staden med mellandagsrean! Vi shoppade diverse outfits och det gick som hur bra som helst. Jag lärde min vän hur man impulshandlar saker och ting och tillslut fick hon kläm på det hela. Kom hem någon tusenlapp fattigare men med så himla fina kläder så det går bra. Värsta byxorna, de kommer till att bli mina favvosar. Det känner jag på mig redan nu.

Just i denna stund sitter jag hos min johansson och roar mig medan han spelar sitt älskade spel. Han är så söt så han får hållas en stund till, värsta aggressionsproblmen man kan få över dessa guitarrheroproblem.. Vi ska senare gå tvärs över korridoren till våra grannar som råkar vara Martin och Fanny! Jag känner på mig att det kommer bli kung. Imorn som redan många vet så är det nyårsaftonen! Det kommer bli en briljant dag och jag får tillbringa den med min man och det är mitt enda krav på denna överskattade högtid. En annan sak som är helt briljant är att Jerrecoolgirl har återvänt till sitt hemland. Jag och Fanny gav henne en välkomstgåva som hon kan ha användning av nu när hon är åter.

Som update kan jag meddela att det går hemskt bra för mina ÄGG, de ligger och växer till underbara små ormbarn. Hur coolt är det inte på en skala. Men det blir ett projekt att hålla dem i liv. Med tanke på att de måste ha rätt fuktighet och exakt 27grader för att må bra. Men jag hoppas, jag hoppas!!!

Tiderna förändras och ett nytt år väntar bakom hörnet, det blir starten på en ny kula för Mallan och det kommer bli kung, i know it!

Gottnyttår era partyprissar, nu ska jag gå och pussa på min guitarheroman!

Kommentera inlägget här :